Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste 3D-apparatuur

Samsung introduceert gratis 3D Video on Demand applicatie in Nederland

Geschreven door
Geplaatst op30 juni 2011, 20:23 Categorie3D lcd

Hij is er dan eindelijk ook voor ons; de Samsung 3D Video on Demand applicatie voor de Samsung 3D Smart TV’s. We hebben het er al vaker over gehad, maar tot nu toe konden de Nederlandse gebruikers nog geen toegang krijgen tot de applicatie. Vanaf vandaag is dit wel mogelijk.

Via de Video on Demand applicatie, genaamd ‘Explore 3D’ kun je gratis 3D content kijken via het Samsung Smart TV platform. De dienst bevat momenteel gratis 3D content in twintig genres, waaronder films, muziekclips, jeugdklassiekers, documentaires en trailers van partner DreamWorks. Tot nu toe was 3D content alleen beschikbaar via betaalde abonnementen en Blu-ray, maar in de loop van volgend jaar zal Samsung de TV markt veranderen met nieuwe manieren om 3D content te bekijken. Eind 2011 zullen 70 gratis 3D video’s beschikbaar zijn via de ‘Explore 3D’ app. De applicatie kun je via je TV downloaden in de Samsung Apps winkel.






vergelijk

Bekijk ons 2011 3D TV overzicht voor alle directe links
naar de beste 3D TV’s van 2011

Bekijk ons 3D TV kopen overzicht voor links naar alle
winkels waar je 3D apparatuur kunt kopen

  • Delen:

Reacties

  1. pascal
    05 april, 2013 om 18:18

    ik heb zins 3 wekken samsung 6serie en bij mij doet de explorer 3d ook niet help

  2. stuifzand
    24 november, 2012 om 8:41

    ik heb sinds kort 2 maanden de ue55se7000 smart tv waar de 3d app standaard op staat ik heb 60 mb internet maar de app werkt niet goed na enkele seconden stopt hij en moet hij weer laden samsung zegt dat de app niet goed werkt heb je dus niet veel aan slechte zaak

  3. ard
    07 september, 2011 om 13:17

    Laat ze eerst maar zorgen dat uitzending gemist voor alle zenders werkt.

  4. Godert
    15 augustus, 2011 om 20:01

    Hallo, Samsung 3D bezitters,

    Het is niet te geloven, maar op een of andere manier heb ik explore 3D kunnen downloaden op mijn PS63C7700. Dus je hoeft niet perse hiervoor een smart blueray speler aan te schaffen tenzij je internet gaat gebruiken.

    Volgens een medewerker van Samsung NL kon deze app niet gedownload worden omdat ik geen smart tv heb.

    Deze dame mag haar huiswerk in het vervolg beter bestuderen….

  5. arnold
    07 augustus, 2011 om 18:41

    De goedkoopste oplossing zal zijn een nieuwe blueray speler
    maar is die 1e app dat waard zo bijzonder is die app nu ook weer niet.

    • Godert
      07 augustus, 2011 om 21:17

      Ik begrepen dat je mer deze app ruim 70 3d films/trailers kan
      bekijken?!

      • arnold
        10 augustus, 2011 om 16:59

        voor het einde van dit jaar wil samsung er rond de 70 3d content op hebben ja zijn niet allemaal films

        trailers, docu,s en 3d game movies

  6. Godert
    06 augustus, 2011 om 22:32

    Ik heb zelf een PS63C7700. Ik heb begrepen dat die 3D app niet beschikbaar is voor dit toestel.

    Ik hoop dat Samsung ook rekening houdt met de gene die de 1e generatie 3d Samsung hebben.

    Bestaat er een update zodat ik toch die bewuste app kan downloaden?

    Of moet ik een nieuwe 3D Blueray Speler van Samsung aanschaffen?

    Wat moet ik doen?

  7. Jens
    09 juli, 2011 om 19:31

    Lijkt me een kleine moeite voor samsung om de app ook beschikbaar te maken voor oudere 3D tv’s
    Heb zelf de ps50c7700. Balen dit….

    • marcel
      09 juli, 2011 om 23:39

      lijk mij ook maar ja je weet hoe het gaat,fabrikant wijzigd 1 ding/nieuw model en je tv word al niet meer ondersteund.

    • Bart
      05 augustus, 2011 om 15:42

      Kom op Samsung! 3D is toch gewoon 3D? Heb zelf ook een C model en was wel benieuwd naar deze app, maar omdat mijn tv van vorig jaar is, kan ik hier dus wel naar fluiten. Belachelijk!

  8. arnold
    09 juli, 2011 om 18:07

    alleen de 2011 tv,s hebben deze app als ik me niet vergis

  9. Hans
    06 juli, 2011 om 14:43

    Kan iemand mij vertellen waar ik de app kan vinden?
    In de app store van Samsung kan ik niks vinden?

    • D.Teeninga
      08 juli, 2011 om 16:33

      Dag Hans,

      Ik hoop dat je inmiddels wel de 3D explorer optie hebt kunnen vinden? Zoniet, deze is nu daadwerkelijk te vinden bij de samsung apps.

      Ik hoop dat het nu al gelukt is/gaat lukken!

      Groet,

      D.Teeninga

      • Jacco
        09 juli, 2011 om 11:37

        dag Teeninga,
        wat bedoel je met de 3d explorer optie net als Hans kan ik de app met het 3d content niet vinden hij staat er gewoon niet tussen en daar baal ik best wel van laat me weten wat je bedoelt dank je

      • Daniël Teeninga
        09 juli, 2011 om 12:45

        Dag Jacco & Hans,

        Wat ik bedoel is dat de app: Explore 3D te vinden en te downloaden is via de samsung apps van jouw TV.
        In de lijst van de samsung apps moet je de Eplore 3D kunnen vinden.

        Groet,

        Daniël

      • Hans
        11 juli, 2011 om 12:27

        Ik heb inmiddels contact gehad met Samsung en die geeft aan dat het alleen werkt op de nieuwe TV’s (de D-Serie). Ze kunnen ook niet zeggen of er uberhaupt wel een versie komt voor de C en overige series.

        Mijn UE40C8700 XSXXN is 5 maanden oud en kennelijk al weer verouderd!!!!!
        Hoe gek kun je het maken als fabrikant….
        SCHANDE!!!!

  10. Daan
    05 juli, 2011 om 23:41

    Vandaag die ps-64d8000 gehaald en demand gedownload werkt perfect morgen nog een halen voor in de slaapkamer wel zo fijn

  11. arnold
    05 juli, 2011 om 17:45

    beste mensen ik heb met samsung nederland gebeld en je kan via hun site de nieuwe upgrade downloaden ga naar service type je tv soort in en hoppa downloaden maar wel eerst uitpakken voordat je het usb zet

    ik wilde dit gaan doen toen ik gister middag thuis kwam maar eerst toch ff kijken in de app store en ja hoor het was allemaal niet nodig de nieuwe 3d app stond er gewoon netjes tussen hoop dat iedereen hem nu eindelijk op zijn mooie samsung heeft staan.

  12. pimmie
    04 juli, 2011 om 11:20

    Ik heb de 55D8000 en het werkt perfect, superbeeld kwaliteit en veel keuze. Toppie !

  13. arnold
    03 juli, 2011 om 1:21

    Hier een D6900 plasma lijn 2011
    en niets geen app te bekennen
    je zou toch zeggen dat alle 3d smart tv,s een app erbij krijgen maar blijkbaar weer voor de toppers van de lijn 2011

    • Aai em ron
      04 juli, 2011 om 7:23

      Toch zou het wel moeten lukken met een D6900 volgens deze site:
      http://www.stylecowboys.nl/Foto-Video/2152

      Ga vandaag Samsung maar eens bellen hoe dit zit.
      Heb zelf ook een D6900 en geen 3D app te zien.
      Hou jullie op de hoogte.
      Ron

  14. marcel
    02 juli, 2011 om 17:27

    jammer dat ze de eerdere modelen weer overslaan heb de 50c7700

    • Jacco
      02 juli, 2011 om 18:28

      bedoel je met overslaan dat ze helemaal niet op de eerdere modellen komen of dat het gewoon wat langer duurt er staat toch in het artikel dat de apps verkrijgbaar zijn voor alle smart tvs trouwens bij de apps staat ook steeds dat er meer apps te verkrijgen zijn in de apps store wat bedoelen ze daar eigenlijk mee

      • marcel
        02 juli, 2011 om 21:59

        als je artikel lees dan is het alleen voor de D serie op mijn tv is de 3d content niet te vinden tussen de apps

  15. frans
    02 juli, 2011 om 11:54

    hoi ik heb de UE55D7000 samsung alles doet het. samsung apps gr frans

  16. Jacco
    01 juli, 2011 om 22:59

    Helaas bij ons ook nog steeds niks heb wel een update gedaan maar dat heeft ook niks geholpen gewoon afwachten denk ik

  17. Aai em ron
    30 juni, 2011 om 21:17

    Misschien ben ik nog te vroeg, maar kan hem ergens vinden tussen de samsung apps op mijn d6900 plasma.
    Lukt het bij anderen al wel?

    • jordanie
      01 juli, 2011 om 18:00

      ik heb de ue46d8000 en dat lukt wel. de app staat tussen de nieuwe apps. probeer het gewoon wat later op de dag.

      • Aai em ron
        01 juli, 2011 om 19:49

        Helaas, nog steeds niets bij mij. Kun je je store niet handmatig updaten of zo, of doet hij dit zelf?