Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste 3D-apparatuur

Actie: Gratis 3D brillen en geld terug bij een Samsung 3D TV

Geschreven door
Geplaatst op6 juni 2011, 17:59 Categorie3D lcd

Eind vorige maand hadden we al wat voordeel voor je onder elkaar gezet van verschillende vakantiegeld acties, maar nu hebben we een nog mooiere actie gevonden. Onder andere Bobshop, Wehkamp en BCC geven namelijk gratis 3D brillen, gratis video huurtegoed en cash weg bij de nieuwe Samsung 3D TV series.

Zo krijg je bij de modellen uit de D6200 serie en de D6500 serie 50 euro huurtegoed om via de Samsung Smart TV films te huren met de MovieMax applicatie, plus twee gratis 3D brillen. Bij aankoop van een D7000 serie model krijg je naast het huurtegoed en de 3D brillen zelfs nog 75 euro retour. De D8000 is helemaal een koopje met maar liefst 150 euro retour bovenop twee 3D brillen en het huurtegoed. Neem snel een kijkje bij Bobshop, Wehkamp, Expert, BCC, Megapool of Bol.com en profiteer van dit voordeel.

Naast online winkels is deze actie ook van toepassingen bij de fysieke winkels van onder andere Euronics, Mediamarkt, Block, Saturn, EP, Expert, Saturn, Makro, Electroworld en Foto Klein. De actie loopt voor zowel online als fysieke winkels tot 11 juli.

  • Delen:

Reacties

  1. v.d.dolder
    09 maart, 2013 om 10:18

    hallo ik heb er met moeite 1 bij gehad maar je zal de rest nooit zien denk ik maar

  2. Van Wettum
    16 juli, 2012 om 13:44

    Graag een reactie op het volgende. Ik kocht op 6 juni jl. een Samsung LED TV model UE 46 ES8000 SXXN, model 01 serienummer Z9LL3SCC500372A bij Expert Laren; Installatie datum vanwege extra’s was 22 juni jl. De aanbieding hield tevens een restitutie in van een bedrag van Euro 150 of een LED TV UE22ES5400. Teruggekomen van een vakantie kom ik er nu achter dat de expiratiedatum voor het claimen van die aanbieding 15 juli 2012 was, gisteren dus. Ik doe desondanks een beroep op uw coulance en zou graag de LED TV ontvangen. Wilt u mij laten weten wat ik moet ondernemen om dit alsnog in orde te maken? De doos is helaas na installatie opgeruimd inclusief streepjescode! Ik vertrouw op een positief antwoord uwerzijds.

    Met vriendelijke groet,

    Karin van Wettum(k.van wettum@planet.nl)

    • Martijn Chel
      16 juli, 2012 om 14:26

      Beste Karin,
      Ik denk toch echt dat je bij Samsung zelf of de winkelier moet zijn. Daar hebben wij niks mee te maken.

  3. marco
    05 mei, 2012 om 19:52

    week geleden de Samsung UE40D6200 3D LED tv gekocht bij wehkamp hoe kom ik nou aan die 2 gratis 3d brillen kan niks vinden van een opstuur formulier of zo

  4. Hermans
    14 januari, 2012 om 15:38

    Wij hebben ook deelgenomen aan deze actie en …

    Na bijna een halfjaar wachten,mailen en bellen hebben wij de 2 3D brillen en de 50 euro aan online dvd’s nog steeds niet gekregen. Hopelijk krijgen wij het nog , Zoniet, zullen wij bij het kopen van de volgende tv maar denken aan een Philps ofzo .

    *Geen goeie actie dus*

  5. RH
    13 oktober, 2011 om 20:12

    Inderdaad, 1 bril, geen geld…

  6. ja van cuijk
    13 oktober, 2011 om 14:38

    beste firma.

    wij zouden 2brillen krijgen 150 euro.
    ik heb een bril gehad.maar geen 150 euro.
    het duurt wel erg lang

    groeten JA van cuijk
    hoogstratenweg 25
    5371 bj
    ravenstein

    • Martijn
      13 oktober, 2011 om 16:37

      Beste JA van Cuijk,
      Je moet toch echt bij Samsung zelf zijn. Wij hebben hier niks mee te maken 🙂

  7. RH
    21 september, 2011 om 13:41

    Ik werd 15 september gebeld door Samsung na al wat eerdere emailverkeer, ik zou een mail hebben gehad met daarin de vraag mijn banknummer op te geven (ik vond het al raar dat bij een cashback actie geen nummer opgegeven moest worden). Die mail zou ik 1 augustus hebben gekregen… niet dus. Afijn ik werd gebeld aangezien de 16e september de uiterlijke reactiedatum zou zijn op deze mail, op zich wel netjes. TV gekocht in juli en ik heb direct het actieformulier ingevuld. Het schijnt allemaal wel wat langer te duren, maar gezien het telefoontje is er beweging. Wel al 2,5 maand verder en niet zo’n goede reclame.. verder super 3D led tv UE55D7000 !

  8. eric b
    21 september, 2011 om 13:10

    volgens de site na 31 augustus wordt er dus niet meer gereageerd,zouden de brillen dus binnen 4 weken sturen,tsja leuke promotie ,bekende kluit en riet verhaal samsung verwijst naar het bedrijf in ijselstijn alleen schriftelijk of per e-mail te bereiken, nou ja bereiken…..

    leuk is anders…

    http://www.samsung.com/nl/experience/promotion/smartpack/?pid=nl_promotion_home_banner9_smartpack_20110524

  9. eric b
    18 september, 2011 om 9:14

    samsung 32d6200 gekocht in juli alles opgestuurd,eind august2011 bericht gehad dat alles oke was en de brillen eraan komen maar nu 18 sept geen teken van leven van samsung gemaild e.d maar geen reactie ??
    afwachtten maar….

  10. Martijn
    12 september, 2011 om 15:35

    Nogmaals, wij hebben hierover contact opgenomen met Samsung en zij hebben beloofd hier zsm op terug te komen.

  11. Lian
    12 september, 2011 om 15:29

    Ook wij zitten al 2 maanden te wachten op 3d bril en 150 euro cash retour, maar tot nu toe niets gehad.
    Wordt dit wachten een beetje beu, denk dat ik het maar eens bekend ga maken bij Radar.
    Ben zo te zien niet de enige!!

  12. Corrie
    12 september, 2011 om 14:06

    Hoe kan ik samsung een mailtje sturen,ik zit al 2 maanden te wachten,wie weet hoe dat moet?

    • Martijn
      12 september, 2011 om 14:27

      Wij hebben al contact opgenomen met Samsung en verwachten zsm een reactie.

    • R.Hoogeveen
      12 september, 2011 om 15:18
  13. R.Hoogeveen
    12 september, 2011 om 12:29

    Ook wij wachten al vanaf 7 juli op het actiepakket (75 euro retour en 3D bril) bij onze UE55D7000 3D led tv, gekocht bij Foto Klein. Vandaag (12/9/2011) een bericht van Samsung terug, de aanvragen liggen bij een extern bedrijf.

  14. Corrie
    09 september, 2011 om 15:57

    Ik wacht al 2 maanden op de 150,00euro en de 3D brillen,
    Nog steeds niets gekregen,alles netjes opgestuurd,
    Balen,

  15. richy
    05 september, 2011 om 23:24

    alles heb ik binnen gekregen 50 huur 75 euro en de brill het gaat almaal met internet en dan moet je het opsturen totaal 2 en halfe maand geduurt tot ik de laatste bril had gekregen

  16. rob
    05 september, 2011 om 20:42

    Wij horen ook niets van Samsung cash retour actie bij de aankoop van een 3 D EU 8000. Alle formulieren netjes op tijd toegezonden. Nu zelfs 5 x gemaand maar geen antwoord van Samsung.Schandalig!

  17. j van cuijk
    04 september, 2011 om 13:10

    ik zou 150 euro en een bril toegestuurd krijgen.ik heb alles opgestuurd ,maar tot nog toe niks gehoord.hoop snel iets te horen

    gegroet JA van cuijk

  18. Carolien
    16 augustus, 2011 om 10:00

    Wij hebben de D7000 gekocht bij Foto Klein en inmiddels alles (extra 3d bril, 50 euro huur tegoed en 75 euro retour) ontvangen.

    Het huurtegoed en de cashback kregen we net na de gestelde einddatum (uiterlijk 6 weken na aanschaf).
    De bril heeft wel zo’n 9 weken geduurd (wel netjes een brief ontvangen dat vanwege grote deelname de bril wat langer zou duren).

    Geduld is dus een schone zaak.

    Nu zoek ik nog een brillenkoker waar de 3d-bril inpast.

  19. richy
    12 juli, 2011 om 17:47

    ik wacht al een maand maar heb nog niks gehoort van de brill en 50 euro huurtegoed en 75 euro terug het zal wel een lokkertje zijn

    • Martijn
      12 juli, 2011 om 23:45

      Daar moet je waarschijnlijk ook zelf een formulier voor invullen en opsturen. Krijg je bij aankoop.

  20. Sander
    07 juni, 2011 om 22:19

    Beste Martijn, ik ben het hier eens met Pascal,
    jij noemt enkele winkels, als je het noemt moet je alle winkels noemen van de samsung site. Ook dus Euronics, Mediamarkt, Block, Saturn, EP, Expert, Saturn, Makro, Electroworld, Foto Klein en nog veel meer.

    http://www.samsung.com/nl/experience/promotion/smartpack/?pid=nl_promotion_home_banner2_smartpack_20110524

    Onder het kopje: deelnemende winkels, een winkel als bobshop en mediamarkt wordt hier niet in genoemd, pas bij de latere lijst.

    Voorkeur van poster?

    • Sander
      07 juni, 2011 om 22:21

      Even toegevoegd:
      ik bedoelde Bobshop, plasma discounter, megapool en wehkamp worden hier niet genoemnd, pas bij de latere lijst

    • Martijn
      07 juni, 2011 om 22:28

      Beste Sander,
      Dit is een online website en wij moedigen online verkopen aan voor commerciële doeleinden. ik moet namelijk wel de websites en mijzelf draaiende kunnen houden, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is geen voorkeur en ik geef het liefst alles weer, maar er zijn factoren die meespelen waar ik hier niet te diep op in ga. ik hoop dat je dat ook begrijpt. Ik heb de fysieke winkels in ieder geval toegevoegd.

  21. Pascal
    07 juni, 2011 om 9:18

    Uiteraard geld deze actie bij alle EP , Expert enz. winkels. Is wel even de moeite waard om er bij te vertellen lijkt me.

    Alle webwinkels die niet door Samsung gecertificeerd zijn hebben deze actie niet!
    De meeste “stenen” winkels hebben deze actie wel !

    • Martijn
      07 juni, 2011 om 11:42

      De bovenstaande winkels zijn allen door Samsung gecertificeerd. Fysieke winkels hebben deze actie inderdaad ook.