Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste 3D-apparatuur

3D TV Top 5: De beste 3D TV’s van dit moment

Geschreven door
Geplaatst op21 juni 2011, 17:46 Categorie3D lcd

Op deze pagina vind je de 5 meest populaire en beste 3D TV’s van dit moment. Deze top 5 is samengesteld door te kijken naar de specificaties, nieuwtjes, en onze eigen reviews van 3D TV’s. Daarnaast hebben we ook de populariteit onder onze bezoekers meegenomen. Wellicht heb jij een ander idee van deze top 5 of vind jij dat er een TV perse in moet? Laat het ons onderaan dit bericht weten. De pagina zal regelmatig bijgewerkt worden en is in het menu terug te vinden.


Merk: Panasonic

Naam: TX-P50VT50

Beeldtechniek: Plasma

3D techniek: Actief 3D

De Panasonic VT50 is het topmodel 3D plasma TV van Panasonic voor 2012. dit model beschikt over nagenoeg alles dat je op een TV wilt hebben, waaronder het Viera Connect Smart TV platform, een slank en strak design en verschillende geavanceerde kalibratie mogelijkheden. De VT50 beschikt over de diepste zwartwaarden in de markt en de beste actieve 3D beeldkwaliteit.

Bekijk onze review van de Panasonic VT50 serie hier.
Bekijk alle laatste nieuwtjes over de Panasonic VT30 serie hier.

Hieronder vind je een prijsvergelijking van winkels waar je de Panasonic VT50 3D TV’s kunt aanschaffen.








Merk: Samsung

Naam: UE55ES8000

Beeldtechniek: LCD/LED

3D techniek: Actief 3D

De Samsung ES8000 serie is de opvolger van de al zeer goed presterende D8000 serie van 2011. De kwaliteit van de nieuwe serie is wederom van hoog niveau maar daarnaast krijg je een groot aantal extra features en functies die we in 2011 niet terugzagen.

Zo heeft Samsung het design nog eleganter en slanker weten te maken, kun je de TV’s middels spraak en bewegingen bedienen, en kun je de TV’s elk jaar upgraden middels een zogenaamde upgrade kit. De ES8000 serie biedt zeer diepe zwartwaarden, de beste Smart TV functies die je momenteel kunt vinden en een ongelooflijk gedetailleerd beeld.

Bekijk onze review van de Samsung ES8000 serie hier.
Bekijk alle laatste nieuwtjes over de Samsung ES8000 serie hier.

Hieronder vind je een prijsvergelijking van winkels waar je de Samsung ES8000 3D TV’s kunt aanschaffen.










Merk: Panasonic

Naam: TX-P55ST50

Beeldtechniek: Plasma

3D techniek: Actief 3D

Panasonic heeft in 2012 een groot aantal nieuwe plasma TV’s gelanceerd, waaronder de middenklasse ST50 serie. Toch zegt het woord middenklasse vrij weinig aangezien de beeldkwaliteit van de ST50 zeer indrukwekkend is. Voor kijkend naar de prijs die je voor dit model betaalt is het een absolute aanrader.

De ST50 serie beschikt over een kleiner aantal features dan de VT50 topserie, maar biedt voldoende Smart TV functies, een indrukwekkende beeldkwaliteit, een stabiele actieve 3D weergave, voldoende aansluitingen en een strak design.

Bekijk onze review van de Panasonic ST50 serie hier.
Bekijk alle laatste nieuwtjes over de Panasonic ST50 serie hier.

Hieronder vind je een prijsvergelijking van winkels waar je de Panasonic ST50 3D TV’s kunt aanschaffen.










Merk: LG

Naam: 47LM670S

Beeldtechniek: LCD/LED

3D techniek: Passief 3D

LG focust zich in 2012 wederom op de passieve 3D techniek. Elke middenklasse en high-end TV is dit jaar uitgerust met LG’s Cinema 3D techniek. Ondanks het nadeel van de zichtbare beeldlijnen en de lagere resolutie is passief 3D voor de gemiddelde consument een uitstekende keuze, vooral gezien het comfortabele en indrukwekkende 3D ervaring.

Verder biedt de LM670S diverse Smart TV functies, een grote hoeveelheid aan te downloaden applicaties, voldoende aansluitingsmogelijkheden en een zeer strak en aantrekkelijk design. Ook de 2D HD beeldkwaliteit van de LM670S is zeer indrukwekkend.

Bekijk onze review van de LG LM670S LCD TV hier.
Bekijk alle laatste nieuwtjes over de LG LM670S LCD serie hier.

Hieronder vind je een prijsvergelijking van winkels waar je de LG LM670S 3D TV’s kunt aanschaffen.








Merk: Philips

Naam: Cinema 21:9 Platinum

Beeldtechniek: LCD/LED

3D techniek: Actief 3D

Philips heeft twee TV’s gelanceerd met een 21:9 beeldverhouding. Deze feature, in combinatie met 3D weergave moet voor een maximale bioscoopervaring zorgen. De Cinema 21:9 Platinum is het high-end model van de twee en beschikt over de actieve 3D techniek. Je betaalt er nogal wat voor, maar dit mode beschikt dan ook over de modernste technieken.

De Cinema 21:9 Platinum (58PFL9956H) alle high-end beeldtechnieken van Philips, Full LED achtergrondverlichting met local dimming, zeer diepe zwartwaarden, Spectra 3 Ambilight verlichting, actief 3D met twee 3D brillen, Dual Gaming modus, diverse Smart TV functies en natuurlijk het ultieme 21:9 bioscoopformaat.

Bekijk onze review van de Philips 58PFL9956H/12 hier.
Meer informatie over de 50 inch Cinema 21:9 Gold en de 58 inch Cinema 21:9 Platinum 3D TV’s vind je hier.

Hieronder vind je een prijsvergelijking van winkels waar je de Philips Cinema 3D TV’s kunt aanschaffen.





  • Delen:

Reacties

  1. Danny
    07 november, 2013 om 23:16

    Ik heb de laatste tijd mezelf veel verdiept in 3D tv’s en veel informatie voorbij zien komen. Daarnaast heb ik in heel wat winkels en speciaalzaken de nodige toestellen aan het werk gezien en vergeleken met elkaar.
    In de meeste winkels hangen de tv’s naast elkaar en worden dezelfde beelden uitgezonden, zodat beeldkwaliteit goed met elkaar te vergelijken is.
    Als kanttekening wil ik er wel bij aangeven dat ik de plasma’s links heb laten liggen, aangezien hun stroomverbruik veel te ongunstig is. Ondanks dat ze met hun vaak hoger liggende Frame refresh uitstekend en misschien nog wel beter geschikt zijn voor het bekijken van actieve 3D dan de LCD’s.

    Kwalitatief springt Philips erboven uit. De scherpte, kleuren, details maar vooral de rust die het beeld uitstraalt ,steekt boven alle andere merken uit.
    Dit geldt echter alleen voor de 1400 Hz Perfect Motion Rate-serie van Philips, waar echter een stevig prijskaartje aanhangt.

    Wanneer men daar net onder kijkt dan liggen de merken Sony, Panasonic en Samsung erg dicht bij elkaar. Op dit moment lijkt Samsung daar toch net even de slag te winnen, maar dit is een momentopname. Morgen kan het net weer even anders zijn.
    Het beeld van Samsung vind ik nu een rustiger, scherper en gedetaïlleerdere indruk geven dan de eerder genoemde merken. Vooral als men gebruikt maakt van de actieve 3D.
    Maar nogmaals de ontwikkelingen en series volgen elkaar snel op en dan kan Sony of Panasonic zomaar weer de bovenliggende partij zijn.

    Over LG en Salora was ik een stuk minder tevreden. Vind het actieve 3D-beeld vrij vlak en onrustig, waardoor het niet lekker ontspannen kijkt. Langere tijd er naar kijken zorgt voor vermoeide ogen.

    Op dit moment is er echter een trend gaande: Hoe groter, hoe beter. Alle merken doen hier aan mee, omdat veel mensen vooral de grootte van hun beeldscherm en niet de kwaliteit van het beeld belangrijk vinden.
    Tv’s van 50 inch met een Frame refresh van 100 Hz of van 60 inch met een Frame refresh van 200 HZ zijn eerder regel dan uitzondering. Goedkoop is echter duurkoop, want er valt echt niet naar te kijken. Vooral horizontale verplaatsingen zijn echt dramatisch (motion blur). Het is te vergelijken met een nieuwe game voor je oude en te trage PC kopen en dat deze de beelden dus niet snel genoeg kan verversen, waardoor je een schokkerig beeld krijgt.

    Nu hoef je niet gelijk de buidel te trekken en alleen maar naar de Frame refresh te kijken. Een teveel aan Hertz is overbodig, omdat de kwaliteitsverschillen in steeds kleinere details gaat zitten en een nauwelijks meer zichtbaar beter beeld geven.
    Maar om een rustig en kwalitatief goed beeld te hebben is 400 HZ wel het minimum.

    En wanneer je actieve 3D wilt kijken, kun je beter voor de 600 of 800 Hz gaan. Actieve 3D maakt namelijk gebruik van shutterbrillen. Hierbij wordt om de beurt het rechter en het linker beeld geprojecteerd, waarbij ieder glas om de beurt ondoorzichtig gemaakt wordt.
    Met andere woorden: Het beeld en dus de Frame refresh (resfresh rate) wordt over 2 ogen verdeeld en daarmee gehalveerd. 600 HZ komt dus neer op 300 HZ per oog bij het kijken naar actieve 3D. Houdt hier dus rekening mee.
    Beter dus gaan voor een kleinere Tv met een kwalitatief goed beeld. Dan voor zo’n joekel van een scherm, om een goede indruk te maken op bekenden, maar waar met geen fatsoen naar te kijken valt.

    Ik heb hiermee een zo objectief mogelijk beeld willen geven, omdat ik niet merk gebonden ben. Ook vond ik het noodzakelijk om iedereen stil te laten staan bij de Frame refresh of refresh rate, die van zeer grote invloed is bij het bekijken van actieve 3D.
    Ga zeker niet voor te weinig Hertz. Maar laat je echter ook niet gek maken door de verkopers en voorkom daarmee een onnodige gelduitgave in deze toch al dure tijden.

    Ik ben trouwens uiteindelijk voor een Samsung UE40ES7000 gegaan(40 inch en 800HZ).
    En nog steeds vallen de monden hier open als ik de Avatar 3D blueray afspeel. Velen hebben hem 3D in de bioscoop gezien, maar aan deze kwaliteit kan zelfs de bios niet tippen.

    mijn motto: passieve 3D is goed(koper), maar actieve 3D is beter.

    • Martijn Chel
      07 november, 2013 om 23:47

      Beste Danny,

      Dank voor je uitgebreide mening/analyse. Je hebt zeker een paar goede punten maar ik wil je toch ook op een aantal punten corrigeren of wat aanvullen;
      – Plasma en stroomverbruik is lang niet meer zo’n probleem als jaren terug. Voor een goede beeldkwaliteit hebben velen graag die paar tientjes per jaar extra over. Deze gedachtegang over plasma heeft helaas de ondergang van de techniek betekend.
      – Het in de winkel vergelijken van de beeldkwaliteit is nagenoeg onmogelijk door verschillende afstellingen, afstanden en verlichten die je thuis niet hebt. Het is een indicatie maar baseer er je beslissing niet alleen op.
      – Frame rate en refresh rates zijn twee verschillende dingen. Maar, als je het over refresh rates hebt dan is het gevaarlijk voor de marketing van fabrikanten te vallen. 600Hz (of iets in die richting) is namelijk softwarematig en daardoor een potentiële valkuil. Het garandeert geen betere of vloeiendere beeldkwaliteit door de nadelen die het met zich meebrengt. Het is wel verstandig om voor minimaal 100Hz te kiezen, puur kijkend naar de refresh rate van het paneel. De rest is via de instellingen naar eigen wens aan te passen en de kans is groot dat je dan de volledige 600Hz toch niet gebruikt. Neem bijvoorbeeld Philips; zodra je die 1.400 volledig ‘open zet’ krijg je een homevideo look waar menig kijker niet mee blij mee zal zijn.
      – Je geeft bij LG en Salora aan dat actief 3D vermoeiend voor de ogen is. LG maakt echter gebruik van passief 3D (net als Salora) en het argument dat je daarvoor vaak hoort (en wat ikzelf ervaren heb) is dat het juist comfortabeler voor de ogen is dan actief 3D. Maar goed, dat is een mening.

      Verder goede uiteenzetting en mooie keuze qua tv!

  2. Martijn
    03 juni, 2012 om 9:54

    Ik sta op het punt een 3D tv aan te schaffen en ik vroeg me af of er ook al een recentere top 5 te vinden is hier aangezien dit lijstje al bijna een jaar oud is en er tig nieuwe modellen op de markt zijn gebracht. Tot die tijd blader ik de reviews wel door.

    • Martijn Chel
      03 juni, 2012 om 10:47

      Hoi Martijn,
      Als je goed kijkt zie je hier ook gewoon de nieuwe modellen instaan. Dat er een andere datum boven staat zegt niks want er staat onder dat de lijst bijgewerkt wordt.
      Alleen de VT50 en GT50 series staan er nog niet in, maar wel andere nieuwe modellen die het verdienen in de Top 5 te staan.

      • Martijn
        03 juni, 2012 om 14:09

        Hallo Martijn,
        Ik werd inderdaad ook een beetje op het verkeerde pad gebracht door de datum van vorig jaar. Bedankt voor de snelle reactie (en dat op zondag :)) Ik ga even snuffelen.

      • Martijn Chel
        03 juni, 2012 om 14:11

        Geen probleem 🙂 Heb gelijk de VT50 even toegevoegd.

  3. henk
    22 februari, 2012 om 8:32

    De LG is een waardeloos apparaat slechte service en slechte klantenservice, de nieuw bluray 3d player kan geen mts files openen en de oude bluray 3d speler kan het wel. Een zeer slechte tv overigens ook de bluray is waardeloos.

  4. Lange
    31 december, 2011 om 20:29

    Ik heb zeer goed rond gekeken en heb naar veel wikken en wegen de LG 42″LG650S gekocht.Gewoon super tv 2d en 3d heb heel veel 3d films geladen in de verschillende formaten hij speelt ze probleemloos en met zeer scherp beeld af vooral avatar is ronduit adembenemend.Nee deze tv is echt een aanrader voor 2d en 3d en kan de concurentie aan zelfs met de duurdere 3d tv’s

  5. M de Kort
    31 december, 2011 om 20:18

    De LG heb ik zelf en doet absoluut niet onder voor de duurdere actieve 3d varianten van sony,samsung,philips,panasonic.Integendeel.

  6. ajsv
    19 oktober, 2011 om 14:55

    Ja dat is ook wel zo, Ik heb altijd Sony gehad en dat heb me altijd goed bevallen dus ga ik niet over naar een ander merk vandaar:P

    • Lothar
      13 november, 2011 om 9:24

      Gelijk heb je. Ik heb ook een Sony 46 inch LCD tv 100 Hz
      en ik vind het een prachtig ding. de beeldkwaliteit wil ik voor geen ander merk ruilen, en het geluid vind ik ook beter.
      Ik ben heus geen Sony freak maar ik heb verschillende merken in bedrijf kunnen zien en het was de Sony die mij het meest bekoorde. Dit is uiteraard mijn mening en zo zal het ook blijven
      Ik geniet er na 2 jaar nog steeds van. No problems at all.

  7. ajsv
    19 oktober, 2011 om 13:53

    LG word denk ik ook wel meer verkocht omdat het goedkoper is dan Sony. En op internet zie ik elke keer iets anders en ook in de zaak zegt de ene verkoper samsung en de ander zegt weer panasonic of wat dan ook, Ik bedoel gewoon dat de klant zeg maar nooit kan weten wat echt het beste is. maar goed ik heb niks tegen deze site hoor daar niet van.

    • Martijn
      19 oktober, 2011 om 13:56

      Kijk, dat punt kan ik begrijpen. Maar, dat komt vooral omdat verkopers in winkels (en ook sommige websites) geen ervaring of niet voldoende ervaring hebben met alle modellen. Een 3D TV in een winkel verkopen en hem daar hebben staan betekent niet dat je ook weet wat de kwaliteit is. Dat vind ik sowieso een nadeel van winkels (vooral de groothandels), en dat zeg ik als oud-verkoper. LG verkoopt inderdaad goed, vooral om de redenen die ik net noemde. Maar, naar mijn mening (en mijn collega’s) is deze top 5 op een goede manier samengesteld. Wil je kwalitatief hoogwaardig 3D, kies dan de top 4. Wil je comfortabel 3D en goedkopere brillen, kies dan nummer 5. Maar, natuurlijk blijft alles subjectief 🙂

  8. ajsv
    19 oktober, 2011 om 13:40

    http://asia.cnet.com/top-10-3d-tvs-62204313.htm

    dat is een voorbeeld van de sites die ik heb gezien.
    maar wat ik lees uit die sites is dus te vergelijken dat bijvoorbeeld blackberry beter is dan Nokia Sony Ericsson..
    dat zijn dan wel weer mobielen maar toch. en nee ik ben geen prof, maar jij wel he!

    • Martijn
      19 oktober, 2011 om 13:46

      Ja sorry, maar nu moet ik even lachen. Je zegt dat LG hier niet in thuishoort en in de top 10 die je geeft staat LG op 1! Sony staat op 8 en 9, welke plekken zijn die ik hier niet heb…… Nu sla je de plank even mis.
      Maar, om het af te ronden; Sony heeft inderdaad goede TV’s, maar naar mijn idee is het 3D effect op de Sony modellen nog niet op hetzelfde niveau van Panasonic of Samsung. De LG staat in de top 5 omdat deze voor veel mensen de perfecte 3D ervaring biedt (comfortabel, goedkopere brillen, rustiger 3D effect).

  9. ajsv
    19 oktober, 2011 om 13:11

    Wat ik bedoel is dat over het GEHEEL Sony verder is dan LG. Dan noem ik een voorbeeld, oftewel ook een feit. Ik zeg niet dat Sony de aller beste is maar wat ik hier lees kan gewoon niet. want op andere sites zie je totale andere top 5 dan hierzo. er klopt niks van. Jij praat alsof je alles weet, ben jij dan in elke fabriek en weet ik het geweest? haha

    • Martijn
      19 oktober, 2011 om 13:29

      Sorry, maar dit gaat nergens over. Je hebt een mening en dat mag, maar je hebt geen enkel argument of wat dan ook. Je baseert alles op iets dat je denkt te weten zonder ook maar enkele ervaring te hebben. Ik hoef niet in een fabriek te zijn om na een review van een product te weten of deze goed is of niet. Ik zie er dagelijks meer voorbij komen dan jij in één jaar. En zet hier die link van die top 5 van die andere sites maar eens dan. Ben benieuwd.

      • Bart-Jan
        19 oktober, 2011 om 13:39

        Zou dit kunnen helpen?
        http://www.eisa.eu/awards/4/video.html
        Prijzen mooi verdeeld over al de merken!
        Je ziet dat ook de LG ergens een Award heeft gekregen en dat Sony wel degelijk een toptoestel in huis heeft namelijk de BRAVIA KDL-55HX920

      • Martijn
        19 oktober, 2011 om 13:46

        Absoluut mee eens, maar nogmaals; we kijken vooral naar 3D hier natuurlijk.

  10. ajsv
    19 oktober, 2011 om 12:44

    Deze top 5 kan echt niet kloppen dat is gewoon een feit. alleen het feit dat LG erin staat kan gewoon niet. dat is nog een en al in ontwikkeling maar meer ook niet. hoe kan Sony er niet in staan? Onbegrijpelijk, zeker verzonnen door een Bruggeling zo lijkt het!

    • Martijn
      19 oktober, 2011 om 12:59

      Waar baseer jij je reactie op dan? Heb jij al deze TV’s bekeken? Heb jij reviews ter ondersteuning van je statement? Of ben je gewoon fan van Sony? Dit is de conclusie van vele reviews, vergelijkingen, ervaringen en feiten. Het kan wel, maar helaas is het niet datgene wat jij verwachtte.

  11. Ab
    19 oktober, 2011 om 2:39

    Ik heb nu 4wkn een 55″LG650S en moet zeggen een geweldige ervaring als je hem goed hebt afgeregeld. Voor de aankoop eerst alle merken rustig bekeken. Ook de passieve 3D werkt feilloos en kan vanuit alle hoeken bekeken worden. 7 brillen meegeleverd.

  12. Johan
    27 september, 2011 om 12:37

    Ik heb de volgende vraag? Wie kan mij zeggen wat er beter is LED of PLASMA Bij voorbaat dank

    • Martijn
      27 september, 2011 om 12:47

      In het menu kun je alle antwoorden (informatie) vinden. Zie onder meer deze pagina.

    • Bart-Jan
      18 oktober, 2011 om 22:02

      Ik had eerst LCD en nu plasma (Samsung D8000).
      Ben er nu absoluut van overtuigd dat plasma een veel natuurlijker en contrast-rijker beeld heeft.
      En gezien de gunstige prijzen voor een plasma is deze ook prijs-kwaliteit gezien onbetwistbaar beter dan LCD.
      Bovendien is 3D ook veel rustiger en storingslozer met plasma.
      Het hoger verbruik neem ik er graag bij.

  13. Arthur
    03 september, 2011 om 12:25

    Panasonic Rulez!!! klaar

    • guus
      18 oktober, 2011 om 16:47

      Wat stroomslurper zeker

  14. Bart-Jan
    31 augustus, 2011 om 13:35

    Ik ben vandaag de LG 55LW650 live gaan bekijken omwille van de positieve commentaren. En omwille van de Eisa-awards.
    Helaas was ik teleurgesteld: geen scherpte, geen natuurlijke kleuren, geen behoorlijke zwart waarde.
    Waarom vind iedereen dan dit toch zo’n goed toestel?
    Omwille van de 3D die wel leuk was en OK?
    Maar beeldkwalitatief in 2D was één van de slechtse beelden die ik live zag in de winkel. Niet te vergelijken met Sony, Samsung, Philips of Panasonic!
    Ik vind al die (h)eisa dus niet terecht.

    • rodebes
      31 augustus, 2011 om 16:14

      Ik heb 3D Philips 47PFL7606H met passieve bril gekocht.
      kleur is mooi, geluid is perfect maar kijken naar tv via Digitenne van KPN is echt slecht! daarom had ik zo kpn Insteekkaart besteld die steekt je namelijk direct in je tv.
      Ik ben echt benieuwd of dat beter word anders wil ik die tv echt niet.
      Kijken naar 3D film Rio was wel mooi, de kinderen hebben genoten.
      Heb iemand ook zo slechte beeld?

    • Fred
      04 september, 2011 om 20:08

      Dat is mij ook opgevallen.
      Die Cinema3D van LG spreekt mij zeer aan. En de Cinema3D beelden zien er, met uitzondering van de smalle streepjes (vanwege halve verticale resolutie), zeer goed uit.
      Maar als je dan hetzelfde scherm naast een Philips ziet hangen, dan valt die LG erg tegen. Dan hoort Philips met 2D beeld toch echt in de top 5 en LG niet.

      • Martijn
        05 september, 2011 om 9:59

        Het gaat vooral over 3D hé 😉 Gezien het onderwerp van de website. En hou er rekening mee dan we ook kijken naar de prijs en het comfortabele kijken bij de LG, wat voor veel consumenten ook belangrijk is.

  15. Hans
    30 augustus, 2011 om 21:25

    Iedereen vind zijn eigen tv de beste.
    Je gaat nu eenmaal niet als je 1500 euro hebt neergeteld zeggen dat je een k*t tv heb gekocht. haha

  16. René
    29 juli, 2011 om 15:09

    Vindt het ook vreemd dat er geen Philips TV bij staat. Heb zelf onlangs de 42pfl7606/h aangeschaft en deze TV heeft een ongelooflijk, haast onwaarschijnlijk scherp beeld . Ook de passieve 3D-techniek is schitterend. En bijkomend voordeel is dat je geen dure 3D brillen nodig hebt, maar de 3D brillen die je in de bioscoop krijgt kun je gewoon gebruiken.

    Met alle mogelijkheden die de TV heeft én ambilight een toptoestel

    • rodebes
      27 augustus, 2011 om 14:03

      hoi,
      ik wil graag een 3D passive tv van LG of Philips kopen maar bent nog aan onderzoeken en twijvelen.
      mijn probleem is dat ik films zelf alleen download en via mijn WD media speler kijk ik ze op tv, ik koop nooit dvd’s.
      als ik een 3D tv koop hoe kan ik mijn 3D films kijken als ik nooit dvd’s koopt?
      kan ik 3D films downloaden en via media speler ze op mijn nieuwe 3D tv bekijken?
      als je dan weet, kan je mij helpen? ik vraag in winkel maar ze weten echt niets….
      kan je mij a.u.b. uitleg geven?
      voorbaat dank je wel.

      • Martijn
        27 augustus, 2011 om 14:10

        Hoi,
        Bekijk het 3DTV Forum. Hier wordt er voldoende over gesproken. Maar, je hebt altijd een mediaspeler nodig met 3D weergave optie om full HD 3D films af te spelen.

      • robedoes
        09 september, 2011 om 16:52

        Hallo, het is mogelijk gedownloade 3d films af te spelen. Het Blu-Ray format kan via een media player en de side-by-side format kan rechtstreeks via de harddisk afgespeeld worden op de 3D tv. Ik heb dit uitgeprobeerd met een LG 55LW650S, prachtig beeld allemaal.

    • rodebes
      03 september, 2011 om 12:44

      ik heb 3x hier al geschreven…
      ik heb zelf Philips 47PFL7606H…
      ik heb al die kpn Insteekkaart en beeld is super…
      ik ben erg tevreden!!!
      super tv: beeld, kleuren, geluid, ambilight en 3D 🙂
      ik heb 5stuks gekleurde 3D brillen gekocht van LG voor €19 en werkt perfect.

      vraag:weet iemand hoe kan je die code weg hallen? ik heb bij kinderslot code gemaakt maar wil ik niet meer die code gebruiken en ik weet niet hoe kan je die code uitschakelen? ik kan hem alleen wijzigen.

  17. N
    28 juli, 2011 om 22:11

    Jammer dat er geen Philips bij staat. 9000 serie of Cinema 21/9 zijn fantastische 3D Tvs

    • Philippe
      05 september, 2011 om 9:35

      Als je van het merk Philips houd dan kan je beter naar een andere website surfen want hier houdt men niet zo van dat merk. Het is hun goed recht natuurlijk!

      • Martijn
        05 september, 2011 om 9:49

        Beste Philipe,

        Ik zal je voor de laatste keer zeggen dat dit volstrekte onzin is. Er is geen enkele reden om te denken dat wij Philips minder vinden dan de rest. Wij berichten objectief het nieuws en natuurlijk zijn reviews altijd subjectief. Helaas hebben wij nog geen review van een Philips 3D TV mogen maken, en dan nog geeft dit geen garantie dat we dan Philips op nr.1 zetten.
        Dit is de laatste keer dat ik dit punt verdedig, want het begint erop te lijken dat jij wellicht inderdaad een andere website moet zoeken aangezien jij teveel op Philips gericht bent waardoor je andere merken niet meer ziet.

        Mvg
        Martijn

  18. aj
    04 juli, 2011 om 20:19

    Sony is de beste!!! klaar!!

  19. Sander
    22 juni, 2011 om 23:05

    Mijn top 5:
    1. Samsung D8000 series
    2. Panasonic VT30 series
    3. Sony HX820 series
    4. LG LW650 series
    5. D65xx series (Goede prijs/kwaliteit verhouding)