Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste 3D-apparatuur

Samsung lanceert gratis 3D Video on Demand dienst

Geschreven door
Geplaatst op16 mei 2011, 13:35 Categorie3D Films

We wisten al dat Samsung in mei met haar 3D Video on Demand dienst naar Europa zou komen en in de UK is de dienst inmiddels gelanceerd. Via de Smart Hub op alle met 3D weergave uitgeruste Smart TV’s krijg je vanaf nu toegang tot verscheidenheid aan gratis 3D video content.

In de ‘Explore 3D’ applicatie kun je onder meer films, video clips, documentaires en trailers in 3D vinden. filmmateriaal komt grotendeels van Samsung’s partner Dreamworks. Met de applicatie wil Samsung consumenten die een 3D TV hebben maar nog geen 3D kijken laten ervaren wat 3D is. De fabrikant hoopt snel meer dan 70 video’s te kunnen aanbieden. Het is ons niet bekend of de dienst ook in Nederland al stilletjes gelanceerd is. Mocht je een Samsung 3D Smart TV hebben, laat het ons even weten!

Bron: Techradar






vergelijk

Bekijk ons 2011 3D TV overzicht voor alle directe links
naar de beste 3D TV’s van 2011

Bekijk ons 3D TV kopen overzicht voor links naar alle
winkels waar je 3D apparatuur kunt kopen

  • Delen:

Reacties

  1. van der kolk
    09 december, 2011 om 15:16

    explore 3d vraagt steeds om een up-date.
    hoe moet ik dit doen ????

  2. van der kolk
    09 december, 2011 om 15:15

    explore 3d vraagt iedere keer om een up-date met vermelding ga naar menu en dan naar up-date nieuwe soft ware, gedaan maar tv geeft steeds geen nieuwe software aanwezig, hoe zit dit nu eigenlijk, waar en hoe moet ik de gevraagde up-date downloaden om mijn internet tv ??

  3. Roy
    15 juni, 2011 om 6:20

    Niet te vinden, we hebben de UE46D7000, een gewelding toestel!
    Ik kan niet wachten op deze app….

    • Peter
      30 juni, 2011 om 18:14

      En Ja hoor het is zover.

      30 juni 2011 en de gratis Apps Explore 3D is beschikbaar in nederland.

      Vanmorgen uitgeprobeerd op mijn UE46D7000 en het werkt perfect.

      Sucess to all

      • Martijn
        30 juni, 2011 om 18:17

        Inderdaad! Werd tijd. Alleen jammer dat Samsung ons niks wilde vertellen.
        Nieuw artikel plaatsen we straks!

      • Ralf
        06 juli, 2011 om 13:15

        Waar heb jij deze gevonden Peter?? Ik kan namelijk niks vinden bij Samsung apps…

  4. Kuyer
    09 juni, 2011 om 18:20

    Al sinds 16 mei de D6200, maar nog steeds geen explore 3d bij mij..
    iemand anders dan dhr teeninga al explore 3d gespot?

    • Martijn
      09 juni, 2011 om 18:23

      Vraag staat uit bij Samsung inmiddels. Wij willen nu ook duidelijkheid! ๐Ÿ™‚

    • D.Teeninga
      09 juni, 2011 om 18:32

      Beste mensen,

      Ik wil mijn excuus aanbieden. Toen ik het artikel had gelezen dacht ik dat het ging om de “gewone” videotheek ipv 3D.
      Sorry voor het misverstand allemaal!

      Met vriendelijke groet,

      D.Teeninga

      • Martijn
        09 juni, 2011 om 18:35

        Nou, dan is dat probleem ook uit de wereld ๐Ÿ™‚ Toch wachten we met spanning op het antwoord van Samsung wanneer de app dan komt!

  5. Marco
    26 mei, 2011 om 16:47

    Ik kan de 3d app inderdaad ook niet vinden.

    Kan iemand mij vertellen waar ik hem kan vinden en als hij nog niet in NL is, wanner hij komt?

  6. Mesoha
    23 mei, 2011 om 9:06

    heb een UE32D6530, maar geen ‘explore 3d’ app.
    ook erg benieuwd of deze snel beschikbaar komt.

  7. Jordy
    16 mei, 2011 om 20:07

    Hier de prachtige PS51D6900, maar kan deze app nergens vinden.

    Ik zou graag horen hoe ik dit dan alsnog op mijn tv kan krijgen.

    • Martijn
      16 mei, 2011 om 20:12

      Als het goed is via de Samsung App Store. Daar gekeken? (al neem ik aan van wel :))

      • Jordy
        16 mei, 2011 om 20:18

        Daar heb ik inderdaad gekeken. Zoveel apps zijn er niet dus dat is ook niet te missen ๐Ÿ˜‰

  8. D.Teeninga
    16 mei, 2011 om 19:13

    Hallo,

    Ik heb de UE376320 (zeer goede tv overigens!) en ik kan vertellen dat de dienst in NL al functioneert.

    Groet,
    D.Teeninga

    • Martijn
      16 mei, 2011 om 19:32

      Bedankt! artikel is aangepast.

      • richard
        02 juni, 2011 om 8:31

        Goeden morgen
        Ik kan die app ook niet vinden in de smarthub
        Ik heb aleen toegang tot de gratis apps
        Kan iemand mij vertelen waar ik evt apps kan vinden in de store
        Zit met smart te wachten op Eplore 3D
        Kijk nu al 3D films via een HD mkv formaat 1080p,
        en heb hier goede ervaringen mee
        Wij hebben een Samsung UE46D7000LS Led tv Mooi toestel,
        naar mijn mening