Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste 3D-apparatuur

Avatar 3D Blu-ray: Panasonic krijgt de exclusieve rechten tot 2012

Geschreven door
Geplaatst op13 december 2010, 22:30 Categorie3D Blu-ray

Panasonic heeft aangegeven dat ze de rechten voor de Avatar 3D Blu-ray film gekocht heeft tot februari 2012. Dit houdt in dat als je deze film in 3D en op Blu-ray wilt zien je nog meer dan een jaar moet wachten, of je moet een nieuwe Panasonic 3D TV kopen..

De website AVZombie heeft gesproken met Panasonic en het lijkt erop dat de exclusieve wereldwijde distributie rechten van deze blockbuster tot februari 2012 in handen zijn van Panasonic. De exacte woorden van de fabrikant: “Just to confirm the Avatar bundle deal does run until Feb 2012.”

Avatar 3D exclusiviteit

Het probleem van vele 3D TV eigenaren of mogelijke toekomstige eigenaren die geen Panasonic fan zijn is dat zij nu dus tot die tijd moeten wachten voordat ze de 3D Blu-ray van de film in de winkel kunnen kopen. Heb je er wel wat voor over? Dan is eBay misschien een optie. 265 euro is naar onze mening toch wat teveel van het goede. Voor Panasonic is het alleen maar een goede zet, want dit zal haar 3D TV verkopen een flinke boost geven.

  • Delen:

Reacties

  1. Bert
    21 juni, 2012 om 19:10

    Ik heb nu bijna 2 jaar een Samsung 3D tv 7700 serie.

    Geweldig,voor mij geen panasonic weer of is het alleen al
    om het verveelende om de 3d dvd van avatar.
    En wat de service betreft van Samsung een dikke 10 met een warme douche.ook geweldig.

    service

  2. jakobus
    03 maart, 2012 om 23:42

    panasonic denkt dat hy my in de luren kan leggen met de film avatar . maar zielige mensen van panasonic toch . ik heb de real 3d bleu ray film van avatar al in huis liggen .mensen ik heb die gehackt maar spytig kan ik niet zeggen hoe je dat moet doen .

    • René
      24 mei, 2012 om 18:37

      Hoi Nico,

      Ik heb ook belang bij de 3d blu-ray?
      kan je hierin iets voor mij betekenen?

  3. Nico
    09 februari, 2012 om 22:27

    Ook ik baal van Panasonic en dus heb ik lekker een 55 inch 3D bleuray samsung gekocht, jammer dus voor panasonic want ik laat mij niet chanteren voor een DVD.
    Samsung loopt toch voorop met zij 3D tv’s !! Lekker Puhhhh pannekoek of zoiets…..

  4. Bauke
    10 januari, 2012 om 21:54

    WAUW nog even wachten, Tot februari !!!!
    Net een 3d tv gekocht want ze zijn goedkoper geworden.
    En een kleintje is beste betaalbaar.

  5. Bert
    13 september, 2011 om 22:07

    Oke
    Ik had een Panasonic tv,maar heb nu uit reachtie om Avatar, alleen te verkrijgen geen tv 3d van Panasonic gekocht,maar een Samsung 3D tv,voor mij dus geen Panasonic TV weer.
    ze hebben bij mij het tegenover gestelde bereikd.

  6. Erik
    05 februari, 2011 om 20:53

    Via Marktplaats kan je al voor € 60,- terecht. Zelf ook gedaan….

  7. ivo
    10 januari, 2011 om 16:43

    Wat is dat voor raar gebabbel?

    de Panasonic 3D tv;s zijn juist uitgeroepen tot de BESTE, de VT20 heeft ook de EISA award van beste tv gewonnen, en crosstalk is nagenoeg niet aanwezig, en dat valt niet van de andere merken te zeggen, daarnaast is het effect bij panasonic schermen(vt20 uit ervaring) 10x beter dan bij de concurrenten, vergeleken met dezelfde content,

    dus waar is jou reactie op gebaseerd? ik weet niet hoe de GT20 presteerd, maar de VT20 is toch echt een klasse tv zowel 2D als 3D,

    maar zo te horen ben jij een LED fan, en vind je de kleuren fets, maar de kleuren van de meeste LED tv;s zijn juist TE fel

  8. Blu ray
    07 januari, 2011 om 13:11

    Ik heb vernomen dat de 3D versie van Avatar reeds online is te verkrijgen. Ik vermoed dat velen Panasonic links laten liggen en gebruik maken van het www zoals het van oorsprong bedoeld is. En dat is vrije uitwisseling van gegevens.

  9. snorkeltje
    01 januari, 2011 om 21:21

    Dit is gewoon echt pure onzin,
    heb het totaal niet op warez en gekopieerde films maar dit keer zal ik er gewoon naar uitkijken als deze op het internet verschijnen zal.

    Gewoon een soort van machtsmisbruik van panasonic, je word in principe gewoon gedwongen om of een rammel bak te kopen of langer te wachten op je beurt

    Echt onzin maar ja wie ben ik…

  10. Ton
    17 december, 2010 om 20:46

    De kleine lettertjes! Hebben deze week een Panasonic 3D tv aangeschaft. De leverancier (geen kleine!)staat niet in de lijst van de aktiedeelnemers. Geen Blue Ray speler en geen DVD.

  11. Dirk
    15 december, 2010 om 10:53

    Heel erg jammer. Ik heb al een 3D tv van Samsung. Zou juist goed zijn dat er meer 3D (speel)films te koop zijn. Nu wordt juist de topper achtergehouden. En dat is juist niet goed voor de acceptatie van de 3D tv’s/blue-ray spelers.

    • Nova
      03 januari, 2011 om 14:13

      Een belachelijk besluit van de filmstudio om deze rechten alleen toe te wijzen aan Panasonic. En dan ook nog tot 2012.

      Had Panasonic de beste 3D tv’s gemaakt had ik van deze deal nog enigzins iets begrepen. Maar helaas is de filmstudio gezwicht voor het vele geld, en heeft men niet gelet op de kwaliteit van de tv’s van Panasonic.

      Een wijs besluit is te wachten (en een ander tv-merk te kopen), en je niet te laten verleiden – omwille van deze film in 3D – om een Panasonic 3D toestel aan te schaffen. Met name de plasma 3D van Panasonic is belabberd slecht qua beeld/kleur.

      De filmstudio had beter moeten weten.

      • mike
        24 december, 2011 om 1:34

        jij hebt zeker een belabberde led tv de vt30 die hier hangt kan geen 1 tv aan tippen muv de kuro