Het laatste nieuws en onafhankelijke reviews van de nieuwste 3D-apparatuur

Samsung 3D Starter Kit moet potentiele 3D TV kopers overhalen

Geschreven door
Geplaatst op9 maart 2010, 21:47 Categorie3D Blu-ray

Ben je van plan om een van die gloednieuwe Samsung 3D HD TV’s en nieuwe 3D Blu-ray spelers aan te schaffen? Het goede nieuws is dat je waarschijnlijk een gratis 3D starter kit krijgt wanneer je besluit om zowel een 3D TV als 3D Blu-ray speler te kopen. In Amerika heeft Samsung dit al bevestigd, maar voor Nederland weten we dit nog niet helemaal zeker.

De 3D starter kit bestaat uit twee active shutter brillen (los verkrijgbaar voor ongeveer 110 euro) en de 3D Blu-ray versie van Monsters vs. Aliens, welke momenteel exclusief voor Samsung uitgebracht wordt.

Over 3D films gesproken; Dreamworks heeft laten weten dat Shrek binnenkort ook in 3D op Blu-ray zal verschijnen.

Bekijk hier de review van de Samsung 40C7000 3D TV

  • Delen:

Reacties

  1. elru
    15 januari, 2011 om 19:48

    vandaag gekocht bij foto klein 2100 euro type ue55c7700 met 1 bril hoe weet je of de bril nog aanstaat verder vind ik hem prachtig maar ik moet nog een hoop leren ik ben niet technies genoeg

  2. Milko Kliemert
    20 juni, 2010 om 11:55

    Ik heb de Samsung 55 Inch LED TV uit de 7700 serie gekocht met 4 brillen en na wat onderhandelen bij de Media markt heb ik voor 3200 euries dus 4 brillen de 55 Inch TV met de dongle voor wireless de Blueray speler 6900 en de slimline beugel om de TV strak aan de muur te hangen.
    Ik vind het echt een super toestel, Ik Skype ermee kijk er allerlei internet sites mee kan youtube bekijken en natuurlijk zit mijn Dreambox met 8 satelliet posities en dus 10 3D kanalen aangesloten via de snelle HDMI 1.4 poort echt super, super, super .
    TV kijken wordt echt een belevenis die zijn weerga niet kent
    Mijn audio is natuurlijk een topset van Harman Kardon AVR 3600

    Mijn eigen 3D bioscoop is echt super

  3. Kamazinho
    01 juni, 2010 om 20:54

    Ik was vandaag in een shopping mall in Bangkok en heb daar de bovengenoemde film op de 3D TV bekeken en het was zeer vet.. winkelprijs in Bangkok 99,000 THB (2472 EUR bij de koers van vandaag)!

  4. Jan
    30 mei, 2010 om 17:31

    “twee paar active shutter brillen”

    Zijn dat 4 brillen?

    • Martijn
      30 mei, 2010 om 17:35

      Dat is inderdaad een verkeerde benaming.. Correct in het engels, maar raar in het Nederlands 🙂
      Dank voor de oplettendheid!

  5. Oene
    22 april, 2010 om 21:03

    idd vele sites en fabrikanten wijden complete pagina’s aan het feit dat 3D er is/komt maar geen prijzen. Voor zover dus hun poging tot diepgaand onderzoek alvorens een artikel te schrijven. Geloof mij, in Nederland (Europa) gaan wij de hoofdprijs betalen en het ergste is dan ook nog.. dat er mensen zijn die dat ook doen. De enige prijs die ik heb kunnen vinden was van Sony incl. 1 bril voor € 2900,=. Andere merken roepen dat zij er al zijn zoals Samsung, maar geen één dealer weet waar en dus ook hier geen prijzen. Nederland gaat gewoon voetbal kijken in 2D.

    • Martijn
      22 april, 2010 om 23:15

      Nogmaals, adviesprijzen zijn allang bekend! Eerst kijken.. Als je gewoon even rustig zoekt op onze website zul je de adviesprijzen vinden van zowel Sony, Panasonic als Samsung.

  6. berry
    10 maart, 2010 om 6:26

    super makkelijk alles in een. allen de prijs zou ik wel een willen weten .ik denk dat we daar een beetje van zullen schrikken. ik zelf wil de 52c8000 3d tv wie weet er al prijzen?????